לבירור פרטים, התייעצות או קביעת פגישת היכרות
לחצו כאן כדי להתקשר אלינו
שלושת הטיפים החשובים ביותר לגידול חתול בבית (לעוד מאמרים)

בין שיש לכם חתול כבר עשר שנים ובין שהבאתם את החתול שלכם הביתה אתמול -
היופי האמיתי בחתול הזו הוא שתמיד ניתן ללמוד עוד עליו ועל ההתנהגות שלו. חתול בית

כמוכם, החתול משנה את אשיותו או אופיו עם השנים ובונה את עצמו בהתאם לאירועים או לחוויות שהוא עובר, בגלל שאישיותו של החתול משתנה הכנו עבוריכם שלושה טיפים שייעזרו לכם להבין יותר מה קורה בעולמו של החתול שלכם:

1. הכניסו קצת מהטבע הביתה - החתול שלכם הוא צייד, דאגו שהסביבה בו הוא נמצא מספקת לו אתגרים הדומים למה שיש לצייד אמיתי בטבע. תוכלו להתחיל מלקנות או להכין עכברי צעצוע לחתול שלכם ולפזר אותם במספר מקומות בבית ולהמשיך ולרכוש / להכין בעצמכם עץ חתולים אשר יאפשר לחתול להיות בנקודת גובה שתאפשר לו לצפות במתרחש בבית (או ב"טרף" שעלול להכנס לבית בכל עת). בטבע חתולים מגרדים ציפוריניהם במשטחים מחוספסים שהם מוצאים (גזעי עצים או צמיגי מכונית), הכניסו לביתכם משטחי גירוד על מנת שחתוליכם יוכל להמשיך התנהגות זו גם בביתכם בלי לשרוט רהיטים או לשרוט ספות

2. בית עצבני, לא מתאים לחתול (או לכל אחד אחר) החתול שלכם שואף להיות בשליטה על המתרחש בסביבתו ובעיקר להרגיש בה בטוח, לכן רוב החתולים מתחבאים כאשר הם שומעים רעש חזק שמפתיע אותם. 

גידול חתול בבית

דאגו שחתוליכם לא יחווה אירועים מלחיצים על בסיס יומי - אירועים כאלו יכולים להיות חתולי רחוב שיש לחתול שלכם אפשות לראות אותם מחלונות הבית, חפצים גדולים שמרעישים בבית באופן קבוע (לדוג' ילד מקפיץ כדור). לחץ יכול להכניס את החתול למצבי חרדה אשר בהתאם יכולים לגרום לחתול שלכם להתרחק ממכם, להתחבא יותר, לסמן בשתן מקומות בבית ואף לבצע את צרכיו מחוץ לארגז החול וכמו כן לגרום לתוקפנות ובעיות התנהגות אחרות.

3. זמן משחק והתייחסות לחתול, החתול שלכם אוהב אתכם מאוד, הוא קיבל אתכם לתוך משפחתו וכאשר הוא צד הוא מכליל אתכם בתור המשפחה לה הוא דואג. חשוב להשקיע לפחות חצי שעה של יחס לחתול מידי יום - בזמן זה תוכלו לשחק עם החתול ולהראות לו שגם לכם אכפת ממנו (אתם תהנו אפילו יותר מהחתול, סמכו עלינו)

ישנם עוד הרבה נושאים וטיפים שאפשר לחלוק בהקשר לגידול חתולים,
אתם מוזמנים לקרוא עוד מאמרים על חתולים באתרינו ולהתעדכן במגזין חתולים קטניפ.

סרטון בנושא שלושת הטיפים החשובים ביותר לגידול חתול בבית:
קישורים רלוונטיים לשלושת הטיפים החשובים ביותר לגידול חתול בבית:
הירשמו לעידכונים מאתר קטניפ
טיפים, חדשות ועידכונים חתוליים במייל מידי שבוע כולל - ספרון חינם: "המדריך למאמץ המתחיל"
הירשמו חינם למגזין קטניפ וקבלו טיפים חדשות ומידע מעולם החתולים כולל המדריך למאמץ החתולים המתחיל.
להצטרפות, הזינו כתובת Email:

שמירה על חתולים | מי אנחנו | קבלת הצעת מחיר | קטסיטר / קטסיטינג | מגזין חתולים קטניפ | אינדקס קטניפ