לבירור פרטים, התייעצות או קביעת פגישת היכרות
לחצו כאן כדי להתקשר אלינו
מתקני גירוד לחתולים (לעוד מאמרים)

טיפים לקניית מתקן הגירוד הטוב ביותר לחתול שלכם

מהו מתקן גירוד לחתול ?

מתקן גירוד הינו מרכיב חשוב מאוד בכל בית בו גדל חתול, החתול שורט את מתקן הגירוד וכך משחיז את ציפורניו (פעולה טבעית), במקרים מסויימים מסמן את האיזור שלו על גבי מתקני הגירוד וכך גם לא מרגיש את הצורך לשרוט את הריהוט הביתי שלכם שכן הוא מיצה את ההתנהגות על גבי מתקן הגירוד.

איזה מתקן גירוד לקנות ? 

ישנם כמה גרסאות למתקני הגירוד -

  • האופציה הראשונה היא לקנות משטח גירוד אופקי / אנכי / זוויתי שמחירו זול ובד"כ יפתור בעיות בהם החתול שורט שפות או רהיטים, 
    תוכלו לקרוא עוד ולראות תמונות שונות על מתקני גירוד זוויתיים במאמר שכתבנו על חתול שורט רהיטים.
  • האופציה השנייה היא לקנות לבנות / עץ חתולים, עץ חתולים הוא בדרך כלל הפתרון הטוב ביותר כי הוא גם פותר צורך נוסף שיש לחתול שלכם - לעלות למקום גבוה ולתצפט על האיזור מלמעלה, כמו שהאריות עושים מצוקים החתול שלכם יוכל לעשות זאת מראש מתקן הגירוד. הגובה מקנה לחתול בטחון רב. 

מחיר מתקן גירוד:

מתקן גירוד שטוח (משטח גירוד) מתחיל מ20 ש"ח למתקן קרטון ומגיע עד ל-70 ש"ח למתקן פלסטיק חוטים קבוע. מומלץ לקחת קרטון מאיזור תעשייה ולהשתמש בהם שכן הם גם עושים את העבודה ובחינם.

עץ חתולים או מתקן גירוד גבוה לחתולים יכול לעלות 200 ש"ח למתקן שתי קומות קטן ועד 800-900 ש"ח למתקן 3-4 קומות גדול. מתקן כזה בד"כ יכיל גם מקומות מסתור לחתול וצעצועים.

טיפים חשובים לקניית מתקן הגירוד הטוב ביותר:

  1. וודאו שיש שני עמודי תמיכה לפחות לכל קומה, בחניות בעלי החיים נוטים למכור מתקני גירוד גבוהים שלקומה העליונה יש רק עמוד תמיכה מעגלי אחד במרכז. בד"כ במצב זה הקומה העליונה תישבר לכם אחרי מספר חודשים והחתול שלכם לא יעלה על המתקן יותר.
  2. צעצועים - וודאו שיש מקום לתלות צעצועים על גבי המתקן בד"כ אחרי כמה שבועות כל הצעצועים והחוטים שיגיעו עם המתקן יתלשו וכבר לא יהיו רלוונטים. אם יהיה לכם מקום לקשור חוטים או צעצועים חדשים למתקן הגירוד החתול שלכם תמיד יחשוב שהוא מעניין.
  3. אל תצפו שהחתול יבלה את רוב זמנו על המתקן מהרגע שהכנסתם אותו הביתה, כבר ראינו מקרים בהם חתולים קיבלו מתקני גירוד בשווי 900 ש"ח שהגיעו לתקרה ולא עלו עליהם מעולם. אם מצב זה קורה לכם - תוכלו לשים אוכל במקומות שונים על גבי המתקן ולשנות את מיקום המתקן מידי שבוע כדי לראות היכן החתולים אוהבים אותו יותר. 
    בד"כ אם המתקן נמצא באיזור בו החתול יכול לקפוץ לאיזור גבוה יותר ממנו המתקן יהיה בשימוש רב על ידי החתולים שלכם.
  4. אזור גירוד גבוה - חפשו מתקנים אשר יש בהם שטח גבוה אותו החתול יכול לגרב - במצב האופטימלי החתול יוכל להמתח עם כל גופו לגובה ולגרד ציפורניו על המתקן. 

אנו בקטניפ מאחלים לכם הצלחה בבחירת מתקן הגירוד, לנו כבר יצא לראות כלכך הרבה מתקנים נזרקים לפח בגלל שנשברו או שלא התאימו לחתולים. אנו בטוחים שעם הטיפים במאמר זה תקנו / תבנו את מתקן הגירוד הטוב ביותר לחתול שלכם!

חשוב !

אם אי פעם תצטרכו מישהו שישמור לכם על החתולים בזמן שתיהיו בחופשה
צרו עימנו קשר, אנו נשמח לתת הטוב ביותר לחתולים שלכם.

טיפים, חדשות ועידכונים חתוליים במייל מידי שבוע כולל - ספרון חינם: "המדריך למאמץ המתחיל"
הירשמו חינם למגזין קטניפ וקבלו טיפים חדשות ומידע מעולם החתולים כולל המדריך למאמץ החתולים המתחיל.
להצטרפות, הזינו כתובת Email:

שמירה על חתולים | מי אנחנו | קבלת הצעת מחיר | קטסיטר / קטסיטינג | מגזין חתולים קטניפ | אינדקס קטניפ