לבירור פרטים, התייעצות או קביעת פגישת היכרות
לחצו כאן כדי להתקשר אלינו
פנסיון לחתולים ? עדיף קאטסיטר, 5 סיבות למה! (לעוד מאמרים)

מתלבטים בין פנסיון לחתולים לשירותי קאטסיטר ? לאחר שתקראו את זה כבר לא תתלבטו.

פנסיון לחתוליםפנסיון לחתולים:
החתול שלכם מוסע משטחו המוכר לאזור מתוחם (בד"כ הרבה יותר קטן ממה שהיה לו) לתקופת הזמן בה אתם אינכם נמצאים בבית.

שירותי קאטסיטר:
החתול שלכם נשאר בשטחו המוכר, קאטסיטר אחראי מגיע לביתכם דואג לכל צרכי החתול ומספק לו אהבה ויחס אישי בזמן השהייה בביתכם.

פנסיון לחתולים מול קאטסיטר, חמשת ההבדלים המהותיים ביותר:

  1. איבוד טריטוריה: בהזמנת קאטסיטר אנחנו מבקרים את חתוליכם בביתו, לעומת פנסיון לחתולים בו חתוליכם עוזב את שיטחו המוכר והמסומן. ניתוק החתול מביתו כמו שקורה כאשר נשלח החתול לפנסיון עלול לייצר לחץ רב לחתוליכם, כשחתול מגיע לפנסיון השטח החדש לא מוכר לו וגם הריחות אשר יהיו בפנסיון ואפילו בכלוב / אזור הפרטי שלו יהיו של חתולים אחרים ששהו שם לפניו או איתו (ריחות שבני אדם אינם יכולים להריח) - חשיפה מהסוג הזה עלולה לשנות באופן תמידי את אופי החתול שלכם, בד"כ לרעה.
    אם בכל זאת החלטתם על פנסיון לחתולים חפשו פנסיון אשר מספק בצורה הדומה ביותר את התנאים להם החתול רגיל כיום - אזור מחיה גדול, מקומות מסתור, והפרדה וסטרילית מבע"ח חדשים. אם בחרתם בקאטסיטר נשמח לפגוש אתכם ואת החתול שלכם ולתת לכם את השירות הטוב ביותר, במידה ולא בחרתם בנו כקאטסיטר הראו לקאטסיטר שלכם את הבית כך שיכיר את הטריטוריה של החתול, מקומות המחבוא ואזורים מסוכנים בבית כדי שיכיר (כמעט כמו) חתוליכם את הבית.
  2. שינוי אישיות: אנחנו מכירים את החתולים שלנו הכי טוב, הם מצחיקים אותנו ומפתיעים אותנו כל פעם מחדש אבל בסופו של יום אנחנו מכירים את רוב הדברים שהם עושים בבית שלנו, ככה גם אני חשבתי על ג'ק החתול שמתגורר בביתי - עד שהבאתי את גרי (חתול חדש) הביתה. גרי לימד את ג'ק לקפוץ פי 2(!!) יותר גבוה, הראה לו שיש דבר כזה מראות ושחתול יכול להיות גנן ולעצב מחדש את כל הגינה!
    ששולחים חתול לפנסיון זה שינויים כאלו קורים לחתול שלכם כמעט בכל פעם, החתול שלכם מסוגל על ידי חשיפה לחתולים אחרים בפנסיון לסגל תכונות אשר יהפכו לכם את החיים. ישנם כלכך הרבה סיפורים על חתולים שחזרו שונים מפנסיון לחתולים שאתם יכולים לשאול כמעט כל בעל חתול שעשה זאת. בעיות נפוצות ושינויי התנהגות עיקריים כשחתוליכם יחזרו הביתה הם: תוקפנות, חשדנות מוגברת, שריטת ריהוט, מראות, חלונות בצורה כפייתית ועוד...
    אם בכל זאת בחרתם בפנסיון לחתולים - נסו לבחור אחד אשר מונע מחתוליכם באופן מוחלט חשיפה לבעלי חיים וחתולים אחרים. 
  3. איבוד / חוסר מקומות מסתור : מכירים את זה שאנחנו לפעמים לא מוצאים את החתול שלנו בבית ? 
    זה קורה בעיקר כי החתול מודע לכל פינה, מסתור או נקודה גבוהה בביתנו, הוא עושה זאת כיוון שבטבע תוכנן להסתתר מסכנות במסתור לארוב לטרף ממחבוא ולעלות לנקודה גבוהה לתצפית, גם בביתנו הקטן התנהלות זו ממשיכה.
    כמעט בכל פנסיון לחתולים אם לא בכולם ישנו סטנדרט לכלוב חתולים, ובגלל ההפרדה הנדרשת בין חתולים שונים הם מקבלים מן כלוב מלבני אשר אינו מכיל אפילו רבע ממקומות המסתור / התצפית שיש לחתוליכם בבית וכך יוצא שברוב הזמן חתוליכם חשוף ואינו מפעיל את האינסטנקטים הטבעיים שלו וכך שרוי במצב של חרדה לזמן ממושך. 
    מצב יותר מסוכן יכול להתרחש כאשר חתוליכם נשאר בפנסיון אשר אין לו הפרדה בכלל בין בעלי חיים - חתוליכם אינו מכיר את הטריטוריה ועלול להרגיש בסיכון אדיר (דמיינו שאתם עומדים ערומים באמצע כיכר המדינה), ולכן אם בכל זאת  החלטתם על פנסיון חפשו אחד אשר מספק לחתול הרבה מקומות מחבוא ונקודות גבוהות בהם יוכל לשהות, כמובן שכשתבחרו בשירותי הקאטסיטר שלנו חתוליכם ישאר עם מקומות המסתור שהוא מכיר ואנו גם נדאג ללמוד אותם איתכם כאשר ניפגש נהיה בפגישת היכרות. 
  4. חשיפה לפרעושים, קרציות, חיידקים, לכלוך, וירוסים, תולעים, רעש ועוד... 
    בפנסיון לחתולים ישהו בד"כ לפחות ארבעה חתולים או כלבים בכל זמן נתון,  מעבר של בעיות ויראליות, חיידקים, פרעושים או קרציות אפשרי בהחלט - כמובן בשירותי הקאטסיטר החשיפה הנ"ל אינה קיימת כלל.
  5. חוסר בהתייחסות אישית - אולי הנושא החשוב מכל, כמה זמן התייחסות מקבל החתול שלכם בבית ביום יום ?
    מבדיקה שלנו - לפחות 45 דקות, גם אם זמן זה מחולק לפרקים וגם אם בזמן התייחסות החתול ישן אתכם במיטה.
    כמו זמן אתם חושבים שהחתול שלכם יקבל בפנסיון בו בעל הבית צריך להתייחס למבחר בעלי חיים, לנהל את העסק ובמקרים מסוימים גם לצאת לעבודה / לאכול / לחזור לביתו / לבלות עם משפחתו, קשה להאמין שב - פנסיון לחתולים חתוליכם יקבל יחס אישי של לפחות 45 דקות. בשירותי הקאטסיטר שלנו אנו מתחייבים ללא פחות ב-45 דקות ביקור והתייחסות לחתוליכם וצרכיו, כאשר ניתן להזמין גם ביקורים של שעתיים שלמות (עכשיו ב40% הנחה) בהם החתול שלכם יוכל לישון עלינו!

פנסיון לחתול

לסיכום:

אם קראתם את מאמר זה, ובכל זאת החלטתם לקחת פנסיון לחתולים אנא - בשביל חתוליכם : מצאו אחד אשר מטפל בנושאים הנ"ל בצורה הטובה ביותר.
אם בחרתם בקאטסיטר - אנו נשמח לפגוש אתכם ואת החתול/ים שלכם, כשתזמינו את שירותינו תדעו כי לקחתם את ההחלטה הנכונה, גם אם לא תיקחו את שירותי הקאטסיטר שלנו שימו לב לדגשים במאמר זה והזמינו קאטסיטר אשר מבין את מורכבות עולמם של החתולים ואשר מוכן להתחייב ל45 דקות התייחסות לחתול שלכם. 


אוהבים את החתול שלכם?
דאגו לו לטיפול הטוב ביותר - קיבעו איתנו פגישת היכרות: 054-8103095 , קראו עוד על שירותי הקאטסיטר שלנו ב: קאטסיטר

טיפים, חדשות ועידכונים חתוליים במייל מידי שבוע כולל - ספרון חינם: "המדריך למאמץ המתחיל"
הירשמו חינם למגזין קטניפ וקבלו טיפים חדשות ומידע מעולם החתולים כולל המדריך למאמץ החתולים המתחיל.
להצטרפות, הזינו כתובת Email:

שמירה על חתולים | מי אנחנו | קבלת הצעת מחיר | קטסיטר / קטסיטינג | מגזין חתולים קטניפ | אינדקס קטניפ