לבירור פרטים, התייעצות או קביעת פגישת היכרות
לחצו כאן כדי להתקשר אלינו
חתול שורט מראות - הפתרון (לעוד מאמרים)

החתול שורט מראות - זה קורה (כמעט) לכל חתול:

חתול שורט מראות

החתול שלכם רוצה להגיע לצד השני של המראה ?
אנחנו מכירים את זה - החתול שלנו גרי התחיל לעשות זאת בגיל חצי שנה ומידי יום אפשר היה למצוא אותו עומד ליד המראה ושורט אותה במשך דקות ארוכות.

ניסינו הרבה דרכים אך בסופו של יום התוצאה זהה - החתול שורט מראות ולא מפסיק עד שלא מרימים אותו וסוגרים את החדר.

מדוע החתול שורט מראות ?

כבר מגיל צעיר חוקר החתול את סביבת מגוריו. החתול עובר מחדר לחדר בבית, או מהבית לחצר כאשר לעיתים המעברים מתבצעים דרך דלתות זכוכית שקופות. ברוב המקרים בני הבית פותחים לחתול את הדלתות כאשר החתול דורש זאת על ידי שריטת הדלת. החתול מתחיל להבין מהי זכוכית ושיש מעברים שהם שקופים. הוא מבין שהוא יכול לראות דרך הזכוכית את החדר השני והוא יודע כיצד לבקש מבעליו לפתוח לו את המעבר השקוף ליעד הבא שלו. בדיוק מסיבה זו החתול שורט מראות - מבחינתו המראה היא עוד חלון/דלת זכוכית שלא פתחו לו עדיין. חתול שורט מראות לעיתים  בגלל ההשתקפות של עצמו במראה - אך מאחר ולאורך זמן הוא לא הצליח להריח / להרגיש את חתול זה הוא מבטל השתקפות זו כאובייקט ממשי.   

לעיתים החתול שורט מראות לאחר שעבר שינוי גדול כמו מעבר דירה או חזרה מפנסיון - אם אתם שולחים את החתול שלכם לפנסיון בעיה זו היא רק אחת ממגוון בעיות שחתוליכם יכול להעלות בפניכם - אתם מוזמנים לקרוא עוד במאמר שלנו על פנסיון חתולים.

אנחנו נשמח לספק לכם שירותי קאטסיטר ולתת לחתול שלכם את הטיפול הטוב ביותר, בבית - כמו שהוא רגיל. קראו עוד על שירותי הקאטסיטר שלנו.

הפתרון - איך לגרום לחתול לא לשרוט מראות:

חתול שורט מראות

1. מניעת שריטות בעזרת חוש הריח - מה החתול שלכם לא אוהב? לחתולים חוש ריח רגיש הרבה יותר משלנו, אם החתול שורט מראות תוכלו להשפריץ על המראה קצת בושם מידי יום - החתול יריח את הבישום גם כשאתם לא תריחו. לאחר זמן מה החתול יקשר בין המראה שהוא רגיל לשרוט לריח חזק ולא נעים ובאותו הרגע החתול יפסיק לשרוט מראות.

2. מניעת שריטות על ידי שינוי סביבתי - אם החתול עושה שריטות במראה, חישבו כיצד החתול מגיע למראה מלכתחילה? האם ניתן להזיז את הבסיס עליו עומד חתוליכם כדי שלא יוכל להגיע למראה או אולי אפשר להגביה את המראה?

3. מניעת שריטות בעזרת משטחי גירוד חלופיים - ספקו לחתול משטחי גירוד מחומרים אחרים כגון קרטון או פלסטיק, יכול להיות שהוא יימצא אותם אטרקטיביים יותר מאשר המראה וישרוט אותם. תוכלו לקנות משטחים כאלו בחנויות לבעלי חיים או להכין בעצמכם מחומרים שיש בבית (קופסאות נעליים, קרטון ביצים, שטיחי כניסה וכו)

טיפים, חדשות ועידכונים חתוליים במייל מידי שבוע כולל - ספרון חינם: "המדריך למאמץ המתחיל"
הירשמו חינם למגזין קטניפ וקבלו טיפים חדשות ומידע מעולם החתולים כולל המדריך למאמץ החתולים המתחיל.
להצטרפות, הזינו כתובת Email:

שמירה על חתולים | מי אנחנו | קבלת הצעת מחיר | קטסיטר / קטסיטינג | מגזין חתולים קטניפ | אינדקס קטניפ